Stare fotki :). Obiecuje poprawę…

11 thoughts on “

  1. konrad pisze:

    dwie prawe prace załatwiają sprawę, moim zdaniem 😉 ale…. ale ale. Łatwo się wymądrzać na cudzym 😀 pozdr

  2. sylwia_adamczuk pisze:

    hehe…dzięki ;)… to moje próby na światło 😀

  3. konradj pisze:

    do dziela do dziela!!

  4. sylwia_adamczuk pisze:

    chciałam, niestety…jak zwykle mi w tym coś przeszkodziło…:(… mam zapalenie ucha i bardzo to boli :D… i w dodatku nie przynosi mi to żadnej inspiracji… i dobrze nie nastraja na kreatywność ;(

  5. sylwia_adamczuk pisze:

    i nie słysze nic na jedno ucho :)… dziwne uczucie… ( bardzo mnie to denerwuje)…

  6. Kamila Rondo pisze:

    Ja myślę, że ta z prawej zupełnie, to by tak w powiększenie dać.
    o.

  7. Czyli ta z prawej zupełnie na tak czy zupełnie na nie? hihi….. ale jak myślicie, można coś takiego pokazać na medialna?

  8. Kamila Rondo pisze:

    Ja myślę, że wszystko można
    byleby być do tego osobiście/wewnętrznie przekonanym (:

    Tak, ta całkiem całkiem z prawej mi najbardziej.

  9. sylwia_adamczuk pisze:

    ale zawsze lubie znać wasze opinie…bo to jesteście dobrymi ekpertami i krytykami :D, zresztą jak konrad wyżej napisał ” Łatwo się wymądrzać na cudzym ” i z większą łatwością mi także przychodzi wymądrzanie się na cudzym… 😀

  10. Kamila Rondo pisze:

    halo oooo o o
    dawać jakieś wpisy (-:

  11. sistars pisze:

    nie obijać się;P focić!
    pzdr

Skomentuj

