Skansen….

Wczoraj postanowiłam wybrać się do skansenu (wiadomo w jakim celu) – w poszukiwaniu kapliczek, oczywiście. Była całkiem ładna pogoda. Świeciło słoneczko a na ulicach była pustka, czego niestety nie można było powiedzieć o Muzeum Wsi Lubelskiej. Tam ludzi było od groma!. Wycieczki, całe rodziny, wszyscy zaopatrzeni w aparaty. Cóż, trochę dziwnym wzrokiem patrzyli na mnie, gdy swoim supersamplerem odprawiałam voodoo na kapliczkach. Już nawet zaczęło mi się podobać to wszystko. Kapliczki mnie pochłonęły w zupełności i wtedy oczywiście pojawiły się na horyzoncie pioruny i grzmoty. Cóż musiałam uciekać….

7 thoughts on “Skansen….

  1. dawid pisze:

    tak, lublin lublin (odp na komentarz u mnie:).

    a w skansenie ooooojaaacie, nie bylem ze sto lat chyba:)

  2. fajnie tam jest jak nie ma tłumów 😉

  3. Kamila Rondo pisze:

    [-:

    czyli burza dorwała nawet i Ciebie.

    z innych źródeł wiem, że w Łebie też była.

    Piękna burza.
    Mamy nawet płytę z odgłosami piorunów i grzmotów. Coś wspaniałego.
    Teraz szukam płyty (jeśli takowa istnieje) z odgłosami wielorybów, płetwali.
    Ale nie delfinów. Tylko wielorybów. Czasami odgłosy przewijają się na przyrodniczych filmach, a nawet w internecie coś z siostrą znalazłyśmy. Ale muszę koniecznie znaleźć płytę.

    Po drodze widziałam trzy kapliczki.

    A Prezes wypatrzył dla mnie kapliczkę w Lęborku, przy night clubie! 😀
    Niedługo się tam wybiorę.

  4. ooo super ;). Musi się świetnie komponować :).

  5. marszoblog pisze:

    Na pioruny nie ma rady, trza uciekać, chciałbym znać na nie sposób:)

  6. ja też bym chciała 🙂

  7. więcej zdjęć! 😉

Skomentuj

