Poeta

Niedziela. Święto. A my się musimy uczyć ! Czekam na ławeczce razem z Kamilą na komputerową. Jak zwykle foce sobie moim kochanym Canonem 20 D jakieś cienie to tu to tam. Słońce grzeje że hej a na niebie góruje księzyc. I tak sobie siedze… Obok nas przechodzi staruszek z laseczką po czym kieruje takie słowa w moją stronę: – „Pani się zakochała… tak się zamarzyła, a ja tutaj czekam. Pani na czarno patrzy przez aparat.”

Poeta? Byłam w szoku i później do kamili powiedziałam „Co takiego?” A staruszka już nie było.

5 thoughts on “Poeta

  1. justus pisze:

    Hm… A myślałam, że to jakieś autocienioportrety 😉 Fajnych ludzi spotykasz 😉 Pozdrawiam

  2. konrad pisze:

    Dolne Miasto ma wiele tajemnic 🙂 i prze-wieeeluuuuu ciekawych mieszkańców 😉

  3. Kamila Rondo pisze:

    Lub ludzi.

Skomentuj

