Farba

obraz-061_1z

Otagowane , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Farba

  1. Robert Danieluk pisze:

    Co Cię skłoniło do zrobienia tego zdjęcia?

  2. W tym roku robiłam kilka prac na których miałam na twarzy farbę…. pomyślałam sobie… no tak…zanim jest na twarzy – jest na dłoni i po prostu je zrobiłam…

    Niektórzy mogą mieć skojarzenia, hmm.. chociażby z krwią.. ale nie chciałam, żeby to była czerwona farba.. specjalnie dałam zieloną… Z moich doświadczeń muszę stwierdzić, że najgorzej się zmywa.

  3. oshi pisze:

    ta zieleń wg mnie nadaje ciekawego kontrastu pozatym fajnie sie rozlała na dłoni

Skomentuj

